
سجاد مشایخی:برخی برایم جوکاری کردند سجاد مشایخی: برخی برایم جوسازی کردند ملی پوش بسکتبال ایران گفت: دانشجحو هستم و تا پایان هفته هم قراردادم را نهایی میکنم. به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سجاد مشایخی در مورد وضعیت قراردادش اظهار داشت: متاسفانه در چند هفته گذشته برخی افراد جوسازیهایی کردند که من سرباز هستم و نمیتوانم در تیمهای دیگر بازی کنم، اما واقعیت چیز دیگری است. من کارهای ادامه تحصیلم درست شده و دانشجو محسوب میشود.وی ادامه داد: با مربیان و مدیران باشگاهه...
ادامه مطلب