سجاد مشایخی: برخی‌ برایم جوسازی کردند

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: دانشجحو هستم و تا پایان هفته هم قراردادم را نهایی می‌کنم.

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سجاد مشایخی در مورد وضعیت قراردادش اظهار داشت: متاسفانه در چند هفته گذشته برخی افراد جوسازی‌هایی کردند که من سرباز هستم و نمی‌توانم در تیم‌های دیگر بازی کنم، اما واقعیت چیز دیگری است. من کارهای ادامه تحصیلم درست شده و دانشجو محسوب می‌شود.وی ادامه داد: با مربیان و مدیران باشگاه‌ها تماس گرفته‌اند که سجاد مشایخی سرباز است و نباید او را جذب کنید. بر فرض مثال سرباز هم باشم مگر می‌توانم در تیم آنها بازی کنم؟ تیم نظامی در لیگ وجود دارد و همه سرباز‌ها به این تیم می‌روند.گارد راس تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: به خاطر مسابقات تیم ملی تمام تمرکزم روی بازی‌ها بود و به تیم باشگاهی فکر نمی‌کردم به همین دلیل برخی مشکلات را برایم به وجود آوردند.با اشاره به پیشنهادهایش گفت: هم از تهران و هم شهرستان پیشنهاد دارم و صحبت‌های هم با آنها انجام داده‌ام و تا پایان هفته وضعیت قراردادم مشخص خواهد تا با خیال راحت به تمریناتم بپردازم.

مشایخی یکی از بازیکنان سهمیه لیگ محسوب می‌شود.

لیگ برتر بسکتبال از 6 آبان آغاز می‌شود.