حامد حدادی آسمانخراش بسکتبال کشورمان با یک دکتر راهی چین می شود.
به گزارش کاپ، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال که با آسیب دیدگی از ناحیه پا مواجه شده و سفر خود به چین را به تعویق انداخته با یک پزشک راهی چین خواهد شد. او در این باره به کاپ گفت: خدا به من رحم کرد که آسیب دیدگی ام بیشتر از این نشد! اگر آشیل پایم پاره می شد نمی دانم باید چه می کردم.
او در ادامه گفت: دکتر گفت که 25درصد از آشیل پایم پاره شده و فعلا آتل بسته ام.حدود یک ماه نمی توانیم تمرین و بازی کنم و امیدوارم که زودتر خوب شوم.
حامد درباره سفرش به چین نیز گفت: باید می رفتم اما این اتفاق باعث شد دیرتر بروم. این چند روز هم به دنبال یک پزشک بودم که با خودم به چین ببرم. می خواهم در این 10 ماه زیر نظر پزشک باشم تا زودتر خوب شوم و مشکلی برایم پیش نیاید. خداراشکر دکتر هم پیدا کردم و با او به چین خواهم رفت تا خیالم راحت باشد.
مسابقات بسکتبال باشگاههای آسیا از 17 مهرماه در شنزو چین آغاز میشود.
دوستداران بسکتبال...
ما را در سایت دوستداران بسکتبال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 21:49